TALK ABOUT "HOT" NEWS!

image109
Herregud, drömmer jag, eller är det faktiskt den femte dagen i rad man knappt kan gå utomhus utan att svettas floder, vilket i och för sig är väldigt unchic, men ändå?
Medelhavsvärme, here we come! Min bleka vinterhud gråter av glädje när den äntligen får exponeras i lite solsken, och jag går bara omkring och är jag-är-i-paradiset-låt-det-aldrig-ta-slut-lycklig! Häromdagen blev det härligt nog en dagsvisit med båten från Slussen in till Stockholmssärgårdsplace nummer två, jag är ledssen Fjäderholmarna, men Sandhamn tar hem förstaplatsen, tyvärr. I vilket fall, när jag och T trängts klart med Mulberyklätt folk med strumpor som kostade mer än min kofta, som då råkade vara från H&M, var det sunbathing som var huvudprioruteing nummer ett. Efter att chict nog bytt om inne på en allmän toalett, glassade vi i över en timme, med "Inga problem" och "Längst fram i taxin" i öronen.  Självklart hade vi inte glömt solskyddsfaktorn, men eftersom vi inte ville riskera något pausade vi på fashionabla Systrarna Degens Glass-någonting, med en Lovely Lana, som efter en timmes kö var godare än någonsin. Så, sola smart, och chict, och glöm inte glasspauserna, they make your day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0