ALLT DU VILL VETA (OCH MER)

Favoritcafé: Förra året var Coffe House by George en klar favorit, men sconsen har blivit torra och dyrare och latten är mindre än någonsin.
Favorittidning: ELLE & DV.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina mörkblå otvättade Cheapmondayjeans, sitter som skurna och passar till allt.
Byter gärna garderob med: Hon dendär stylisten, som anklagades för att bidra till att alla kändisar fick anorexia. Hon som stylar Nicoler Richie. Ni vet vem jag menar, men jag har hjärnsläpp, tyvärr.
Vanligaste färgen på mina kläder: Basfärger, fast nu när sommaren kommer så älskar jag pastellfärger. Och grått, och svart, och vitt såklart!
I sommar kommer jag att gå klädd i: A-linjeformade tunikor, puffiga shorts, seglarinspirerade skjortor, och min Salinas-bikini, såklart!
Men absolut inte i: Lång, utsväng jeanskjol (inte på vintern heller för den delen).
Byxa eller kjol: Byxa, fast pennkjolar ÄR ju snygga förståss.
Sminktips till allmänheten: Ingen foundation nu på sommaren, nej till fläckar!
Mitt rum kan beskrivas som: I behov av en omgörning, vilket jag tänker göra, snart, jag lovar.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Är det nåt du absolut inte äter: Hundar kanske? Fast om alla jag kände smakade och sa att det var JÄTTEGOTT skulle jag kanske? Eller?
Kläder just nu: MIna mörkblå, otvättade Cheapmondayjeans, ett grått linne och en Lyle&Scott-cardigan.
Fisk eller badkruka: Fisk!
Hur många kuddar sover du med: 1-2 stycken.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare, det finns alldelles för mycket chict att lägga pengarna på!
Tror du på mirakel: Miraklens tid är ALDRIG förbi, det är faktiskt rea på Marc Jacobs, ibland!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart, allting går utom trasiga klockor och små barn.
Bio eller promenad: Promenad.
Snarkar du? Jag vet inte, jag sover!
Stjärntecken? Kräfta.
Rädd för insekter? Jodu, getingar och humlor är värst, jag skriker som en gris!
Äckligaste insekten: Någon äcklig mask, inte daggmask, utan mjölmask! Och gråsuggor.
Det här är jag bra på: Stå för det jag tycker, övertyga folk (jag har fått höra att jag kan snacka omkull ett kylskåp), tala inför publik.
Chips, morötter eller godis? Morötter just nu, hello sommardiet!
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej, inte vad jag vet just nu. Om jag säger att jag vill, försök stoppa mig.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): Jag försöker ta mig i kragen en gång per månad och göra en räd, och den håller sig i 3-4 dagar, sedan slänger jag bara ned allt i lådor och sådant, så att ska se städat ut.
Gungar du på stolen? Dålig vana, jag vet.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Kan hålla i båda?!  Gaffeln i vänster och kniven i höger, jag har nog aldrig prövat något annat.
Gillar du att sjunga? I duschen, ja.
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Skor, kläder, allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0