BON VOYAGE

image60
Att dra på sig de gamla urtvättade mjukisarna, den trasiga ryggan och ett par fula skor, har altrig riktigt varit min grej, inte ens på planet.
Till och med när jag var pytteliten, och mamma och min bror satt i varsin träningsoverall, klädde jag upp mig. Inte till bristningsgränsen, men ett snyggt outfit var ju en självklarhet.  Det gör jag fortfarande, men jag har insett värdet av att få sova under en lång flygresa, så därför klär jag mig både trendigt och komfortabelt,  Bon voyage!
Skopåsen
från Inreda skyddar dina kläder från leriga skor, för 60 kr. Sovmask och axelkudde, båda från Wedins, 59 kr respektive 149 kr. Elastiska ballerinor för trötta fötter, 25£ hos Topshop. En riktig fashionista har såklart den chicaste dragväskan, i leopard, från Wedins, 799 kr. Handbagage är ett måste, och vi vet ju alla att det är lätt att packa lite för mycket i just den väskan, så satsa på en rejäl bag, där du får plats med det mesta, stor brun resväska i konstläder, Wedins, 299.

Kommentarer
Postat av: NOOLITA - Josefin

älskar resväskan, den i leopard :D

2007-05-15 @ 20:00:59
URL: http://noolita.blogg.se
Postat av: Mathilda

NOOLITA - Josefin: Jag med, riktigt fab!

2007-05-15 @ 20:51:42
URL: http://phantasticfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0