BUY IT NOW OR REGRET IT LATER

image55
Okej, jag vet
, man läser hellre om trender, kap och runways, än om packningsbestyr, men just nu prioriterar jag det senare. Därav denna, en inköpslista, vad behövs för en ultimat weekend i Paris?
Svart linne från H&M, jag lånar T:s jämt, och något säger mig att jag inte får ta med det.
Vit kuvertväska, ett musthave i trendstaden, några tips?
Produkt att ha i håret innan plattning, blillig och bra, var finns den?
Tre miljoner små svarta, smala tofsar och hårnålar, det är inte klokt hur många som kan förvinna på otroligt kort tid, köp snabbt!
Mer än så behövs nog inte, eller vad tror ni? Jag återkommer snarast med en mer uppdaterad version av hela packningen, men förhoppningsvis hinner jag med några normala inlägg imellan, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0