CLATCHIGT MED CLUTCH

image14
Redan i höstas var trenden ett faktum,
den stora väskan är mer än gone och clutchen känns hetare än hetast. Dock var det inte bara det dethär inlägget skulle handla om, utan även om hur den ska matchas. Självklart går det bra med nästan vad som helst till, men den trendkänslige kör på Chanel. De otroligt tjusiga armbanden är förmodligen alldeles för dyra för mig, och väskan också för den delen, men lösningar finns, såklart! Liknande armband shoppas loss i närmsta H&M-butik, och så även väskan, för en snarlik finns i madonnas kollektion(som för rövrigt blev en succe, trots att alla trodde motsatsen, bild på ett helfullt H&Mhamngatan vid madonnapremiären kommer snart). Så, kort sagt, satsa på stela armband och kuvert framöver, snyggt, rätt och oj så hett!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra blogg :) Du skriver mkt bra. Kika gärna in hos mig!

2007-05-15 @ 09:13:20
URL: http://maouliiina.blogg.se
Postat av: Aura

Ååh jag vill ha coco chanel armbandet... fast jag har just beställt en underbar elefant från KJL så det är inte fy skam heller... :)

2007-05-20 @ 06:17:11
URL: http://aura.blogg.se
Postat av: Mathilda

Aura: Då är vi två, haha. E's nageltjej har hela setet med jag vet inte hur många, och jag är grymt sotis! Jaså, nej verkligen inte! Frukthalsbanden känns ju lite uttjatade, men elefanterna är superchica!

2007-05-20 @ 11:18:08
URL: http://phantasticfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0