DEN LILLA VITA

image26
Den lilla svarta verkar ju aldrig riktigt gå ur tiden,
men det verkar som om den har fått en kompis, den lilla vita! Perfekt en solig sommardag, och precis lika snygg i storstan som på jobbet. Personligen tycker jag att klänningen i mitten ovan, från Chloé, är näst intill oslagbar, fast, vad är inte det när det sitter på Gemma Ward? Nåja, eftersom det inte riktigt ligger i min prisklass så får jag väl helt enkelt satsa på en budgetvariant, från Indiska. Och det är väl inte fyskam! Jag tycker mig nämligen ana vissa likheter både med pressvecken från Antonio Berardi, till vänster, och som sagt, Chloé, i mitten. Den blir din för 299 kronor, spring och köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0