FJÄLLENS FLUGOR

image6
Vet du vad? Fjällen har modekoll.
Också. Självklart kunde jag inte hålla mig borta från trenderna, ens på semestern, plus att jag fick lite dåligt samvete, två inlägg på en vecka, varav noll om mode, är INTE bra. Så, for your eyes only, The complete guide to fjällens ute och inne: Efter att ha spanat runt ett tag så insåg jag att fjällens största fluga inte var svår att hitta, solisarna på allas näsor, pilotisarna! Satsa på en oldfashioned modell med bruna glas och kopparfärgade metallbågar (gärna långt ned på nosen också) och du är hemma, en klar 360! Så, nu till de mindre stilsäkra outfitsvarningarna. Låt mig säga såhär, bågar plus mössa är helt okej, såklart, men bågar utanpå mössa? Nja, skulle inte tro det. Altså, satsar du på vanliga (altså INTE skidglasögon, för de får gärna vara utanpå mössan) solisar, stoppa in bågarna under mössan, du vet, den gyllene regeln? GIM? Glajjor Innan Mössa, för är dom utanpå, är det en klar liftkö. Då vet du! Vi ses i fjällen nästa år, med pliotisnarna GIM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0