JUST TO JUICY

image53
Temperaturen låg på 16 plus,
och äntligen var det dags för min älskade Juicybag att, efter en alldelles för lång vinter i min garderob, få se dagens ljus! Dagen till ära fick den matchas med en helvit tunika och juicyrosa (eftersom bagen är i världens charmigaste färger på just den väskan, juicyrosa och ärtgrönt!) nagellack, mycket somrigt! Och nu när jag ändå hade en väska, kunde jag inte undgå att komma och tänka på att det faktiskt finns matchande tracksuits, och hur otroligt fab de faktiskt är, så nu funderar jag på att lägga överskottet på en liten sådan? Dock finns det arton modeller och fyrtiotre färger (okej, kanske inte, men det känns så) så jag har en liten nätt beslutsångest.  Rosa, blå, gul, brun, svart, kort, lång, you name it, så, hjälp mig, vilken skulle ni ha valt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0