KATE MOSS & TOPSHOP

image58
Okej, nu har jag äntligen bestämt mig,
för jag vet hur mycket jag ångrar mig sedan annars. När V&R-kollektionen kom till H&M var jag helt säker på att jag skulle köpa något, en liten cltuch, ett halsband, vad som helst, bara NÅGONTING. Dagarna kom och gick och självklart köpte jag inget, vilket jag ångrar bittert. Så nu, när Kate Moss designar för Topshop, har jag funderat fram och tillbaka. Det var ju inte precis de vackraste kläderna, och jag fastnade inte direkt för något, men ärligt talat, hur ofta designar världens mest kända supermodell tröjor för dryga hundralappen? En gång vart tionde år? Maybe. Och därför tar jag tillfället i akt, linnena är ju faktiskt rätt söta, och Kate Moss har designat dem, och de kostar 120 kr, så vad bråkar vi om? Precis, go get them!

Kommentarer
Postat av: Frida

.. fast det handlar ju inte BARA om vem som designat dom, utan att dom är snygga :)

2007-05-15 @ 16:52:55
URL: http://pinkdreams.webblogg.se
Postat av: Mathilda

Ja, det har du i och för sig rätt i, men det är ju kul att ha något som Kate Moss har designat, om inte som minne. Och tänk om hon blir (om möjligt?) ännu mer känd i framtiden, och hennes kläder höjs i värde? Det KAN ju hända, haha!

2007-05-15 @ 17:16:23
URL: http://www.phantasticfashion.blogg.se/
Postat av: adele

men det handlar ju verkligen inte om vem som designat dem. det handlar ju om plagget är snyggt eller inte. en designer sätts ju in för ett butik och desginar kläder för att dem ska bli snygga. inte bara för att det är just dem... tänk om tänk om

2007-05-15 @ 20:56:44
URL: http://remind.blogg.se
Postat av: Mathilda

Nja, du har delvis rätt enligt mig, att ha ett plagg designat av Kate Moss är kul eftersom hon är dne hon är. Jag skulle aldrig köpa något totalt hemskt, bara för att det stod LV på prislappen, men nu när KM designar och det kostar dryga hundringen, så känns det inte som ett höjdartillfälle att förspråka huruvida en butik anställer en designer pga kläderna eller namnet. Men, men, alla tycker olika!

2007-05-15 @ 21:22:57
URL: http://phantasticfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0