MODERNA MADONNA

image34
Herregud, ibland blir jag så trött på modebloggerskor världen över som tror att de kan och vet precis allt.
Överallt fanns att läsa om hur stor flopp Madonna-kollektionen skulle blir och rubriker som "Snälla Madonna, du kan inte designa!", och hur fel hade de inte? När kollektionen släpptes på Hamngatan var affären så full att det var svårt att ta sig fram, och köerna till kassan kändes oändliga. Nu, ett bra tag efter, säljer den som smör, så när Ebba von Sydow  skrev "Gillar inte: Madonnas H&M-kjollektion, hon är gammal och tråkig, kan de inte låta någon ny designa, som Lindsay Lohan?" hade hon, enligt mig, helt fel. Madonna kanske inte gör kläder i klass med Marc Jacobs, men vem gör det? Personligen tycker jag att den lilla silverclutchen som formgavs av henne var riktigt tjusig, och jag ångrar fortfarande att jag inte köpte den. Självklart tycker alla olika, men att såga någon längst anklarna innan den ens släppt sin kollektion, är ingen bra ide. Så till alla stjärnor med riktigt starquality, erfarenhet och egen stil; Keep up the good work, we love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0