MÖSSGRÖNT HOS MOSS

image98
Jag vet  inte hur många gånger jag har sagt att jag bara MÅSTE ha något från KM loves Topshops kollektion?
Okej, de kanske inte är de chicaste kläderna jag någonsin sett, men jag vet av erfarenhet att jag kommer att ångra mig som en galning om den säljer slut innan jag hunnit plocka på mig något. Ta V&R's kollektion för H&M, jag ångrar ännu bittert att ingenting fick hamna i min garderob, och nu tänker jag INTE göra om samma misstag! Så, därför, under gårdagens shoppingtur med L inhandlades en randig t-shirt i färgerna svart-grå-grön och mossgrönt. Personligen tycker jag att den är vädigt chic, och jag kan inte annat än känna mig mycket mer Kate-Mossig när jag har den på mig! Lägg till L's mossgröna trenchcoat, mina mörkblå Cheap Mondayjeans och ett par svarta pumps, och voila! Ett perfekt jag-ska-gå-på-stan-och-se-rockchic-ut-fast-absolut-inte-skogsmulle-outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0