PACKOHOLISST JAVISST!

Jag vet att det är hela 9 dagar kvar, men jag är en pack-lover! Ärligt talat, det är faktiskt bland det bästa jag vet. Jag kan till och med tala om att när jag var riktigt liten och vi skulle åka till Spanien, så packade jag klart allting en vecka i förväg, mycket noggrant, och sedan, när allt var klart, hällde jag ut allt igen, för att kunna få packa än gång till! Så, eftersom I love it, så börjar jag skissa på en packlista redan nu:
Byxor:
Mörkblå Cheapmondayjeans, as always, kan jag leva utan dem? Nej. Plus att vi bara ska var där i tre dagar, så flera par känns onödigt.
Toppar/Tröjor/You name it:
Vitt linne med smala band från H&M X2, jag kan inte leva utan dem heller, jag har dem under ALLT!
Röd/Vit-randig skjorta från Esprit, den har med tiden blivit min personliga favvo, het och klassisk.
Stor, blå, skjortklänning från Uptown, se några unlägg längre ned, utifall att det skulle bli fint väder.
Svart linne med smala band från H&M, stylish baby, stylish!
Svart kofta från H&M, för att matcha med ovanstående, utifall det inte skulle bli fint väder.
Röd/Blå/Grå/Vit-randig cardigan från H&M.
Skor:
Svarta pumps från Din Sko, trendigt, chict och ja, de ÄR faktiskt bekväma.
Röda ballerinor från KELLY, att matcha med cardiganen från H&M.
Väskor:
Svart mellanstor väska i läderliknande material från Kappahl, you always need a black bag, dear, och numera är den lätta stambaginspirerad med en kedja från den ena sidan till den andra!
Vit kuvertväska från jag vet inte vad, eftersom jag inte har köpt en ännu, hjälp!
Smycken:
Stora pärlörhängen, tillhör mitt everyday-outfit, så det vore an skam att låta dem ligga kvar hemma.
Svart jordgubbshalsband från Guldfynd, ja, det ser ut som en KJL, och jag älskar det!
Pärlhalsband, vintage.
Guldhalsband med en amulett, från BIKBOK, perfekt till Esprit-skjortan.
Neccessärsaker:
Foundation från ID Bare Minerals och tillhörande borstar.
Mascara från Mary Kay.
Rouge från Mary Kay och från Jane Helen.
Ögonbrynspenna från Lancome, allt går med lite brun färg!
Ansiktskräm från Loréal, Pure Zone, pormaskar? Nej tack!
Och så alla tandborstar, tandtrådar, tandkrämer, pyjamar och sådant, såklart, och mobil!
Såja! Det var väl allt? Har jag glömt något? I vilket fall kommer ni nog att få läsa mer om mina packningsbestyr inom de närmsta dagarna, packoholisst, javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0