RECENSION

image16
Den där nya innegallerian i Stockholm, ni vet den som jag skrev om förut?
SOUK, alltså. Jag har varit där nu, och jag vat faktiskt inte riktagt vad jag tycker. Affärerna inuti var ju bara FÖR härliga, som Lollipops, kan man leva utan deras väskor? Och Friis&Company? Och Topshop? Nej. Däremot var Gallerian så, jag vet inte, liten? Det var ju liksom bara två våningar, varav den ena är bara Topshop? Nåja, som tur är byggs den ju ut och blir mycket större i augusti, jippie! Så, för att dra en slutsats angående SOUK, det var väl att ta i att kalla den "galleria", en galleria för mig är ju som Gallerian på Hamngatan, under NK, och den, den är ju STOR. Dock behöver det inte betyda att den inte är värd ett besök, tvärtom! SOUK är helt klart ett bra ställe att shoppa på, inte direkt en galleria, men vad gör väl det, när du blir totalt trollbunden så fort du ser innehållet? Just det, ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0