SKOOHOLISST JAVISST!

image23
Shoeoholic? Jag? Hahaha, nejdå!
Det är väl inte ohälsosamt att ha över 20 par i garderoben, lika många till i tvättstugan, plus alla vinterskor altsså. Och fortsätta köpa flera varje gång jag är inne i stan? Okej, jag kanske har lite många, men skor är inte som tröjor eller byxor och sådant, skor är mer, som minnen! Just det! Det är som att jag köper en souvenir varje gång, och det är ju bra, faktiskt. Jag menar, det var ju värre förut, när jag köpte skor jag som jag inte tyckte om efter två veckor eller något, nu köper jag riktigt fina skor, skor som jag kommer att vilja ha nästa sommar! Och så tar jag ju hand om dem, jag har tillexempel köpt sådandär skohållare från IKEA som man hänger upp, smart va? Japp, man ser enkelt vilka skor som är vilka och de tar inte upp lika mycket plats! Och skorna  mår ju bättre såklart, innan hade jag över 60 par huller om buller i en stor garderob, inte bra! Nej, nu har jag tagit mig i kragen, så nu är det lite mer ordningssamt här, vilket jag tycker är toppen! Heja skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0