THE NEARLY ULTIMATE NETSHOPPINGGUIDE

image36
Att shopping på nätet har blivit en trend som heter duga har väl ingen missat?
Dock är det ibland svårt att hitta sidor som både keppar till Sverige, har snygga kläder och bra märken, och levererar snabbt och rätt. Just därför, bara för ert eget höga nöjes skull, har ni här,
TNUNSGM (The Nearly Ultimate Net-Shopping Guide by Mathildas):
Först och främst, innan vi börjar, se till att ha mätt ALLA dina mått, byst, höfter, benlängd, längd överhuvudtaget, you name it, för att undvika missar. När du gjort det letar du antingen fram ett engelskt lexikon eller besöker Tyda.se, och sedan är det bara att sätta igång! Shoppa billigare, snabbare och direkt från din soffa på dessa sajter:
Nelly.se, många olika märken, man får lätt intrycket av att det bara är en underklädesshoppingsida, vilket är fel, de säljer det mesta inom klädväg.
Bubbleroom.se, sveriges ledande internetbutik för märkeskläder, byggs tyvärr om just nu, men vi längtar tills den är klar!
Shopbop.com, är en engelsk sida, så här behövs leksikonet, som som tur är skeppar till sverige, snygg layout och
minst lika snygga kläder!
Asos.com, en perfekt sida om plånboken inte verkar riktigt lika full som den borde vara, kläderna är snarlika det som syns på catwalken men ibland dyker godbitar från tex. FCUK upp!
Net-a-porter.com, behöver jag verkligen säga mer?
Accessora.se, Accessoarer (nähä?!), parfymer, smycken och mycket mer och levereranserna fungerar som de ska, vad jag har hört.
Och sist men inte minst skulle jag behöva hjälp, jag besökte för inte alls länge sedan en shoppingsida, vars namn jag inte kommer ihåg, det var någonting "streetigt" som zoo-någonting. Där fanns både tjej och killkläder och många märken, däribland Lyle&Scott och Ralph Lauren. Sidan var svensk och sålde kläderna lite billigare än affärerna gör, både affärspriset och nätpriset stod under bilderna på plaggen, är det någon som vet vilken jag pratar om? Hjälp mig! Bortsett från det, Keep up the good shopping, girls!

Kommentarer
Postat av: Pade

Zoovillage, om du nu undrade fortfarande :p

2007-06-22 @ 01:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0