VIVA LA FRANCE

image80image80image80
Så äntligen, efter många om och men med blijetter som bokats, avbokats och bokats igen, är det äntligen dags att lägga sista handen vid packlistan. För imorgon, 07-någonting, åker vi!
Outfit 1: Röd/Blå/Grå/Vit-randig stickad cardigan, vitt baslinne, mörkblå stuprörsjeans, svarta pumps, nylonstrumpbyxor, KJLinspirerat äppelhalsband, rött nagellack och svart väska.
Outfit 2: Röd/Vit-randig skjorta, vitt baslinne, mörkblå stuprörsjeans, svarta pumps, nylonstrumpbyxor, guldhalsband med liten amulett i guld, rödbrunt (eftersom ränderna på skjortan går åt det rödbruna hållet) nagellack och samma svarta väska som ovan.
Outfit 3 (flygoutfit, inte särskilt stylish): Vit kofta, vitt baslinne, mörkblå stuprörsjeans, vita Le coq Sportif-skor, vita strumpor (okej, ni är inte intresserade, men det här är en packlista, så jag MÅSTE skriva upp alt, anars glömmer jag det), genomskinligt nagellack och stor beige, glansig väska.
Inuti min väska kommer det att finnas: SATC-boken av Candace Bushnell, skissblock och några pennor och sudd och min gamla digitalkamera. Makeupväska (TANDBORSTE!), plånbok och mobil såklart, liten anteckningsbok (där jag tex. kan anteckna trenderna i världens modestad, how about that?) och min älskade lilla gosedjursskjöldpadda som jag har haft sedan jag föddes (!), han har vart överallt och ärligt talat så skulle jag aldrig kunna lämna honom hemma. Boken "How to walk in high heels - A girls guide to everything", den absolut bästa och roligaste boken i min ägo, om allt ifrån att laga sweet popcorn, ta hand om dig själv när du har flunsan eller kliva ut ur en bil i minikjol, got to have it! Och senaste numret av ELLE, såklart. Möjligtvis tillkommer något inom den här kategorin, som jag kommer på i sista minuten och bara MÅSTE ta med mig, men, men, det där lär lösa sig!
Såja, det var väl allt? Har jag glömt något viktigt? Toppentips (halvbra tips går också bra såklart) angående flygning, Paris eller whatever mottages tacksamt. Önska mig lycklig resa, för Paris, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0